ברוב הפאבים, מועדוני ההופעות ואפילו בחלק מהאולמות התנאים מבחינת סאונד רחוקים מלהיות אידאליים:​

  - לרוב איש הסאונד של המקום הוא לא איש סאונד מקצועי ובדרך כלל יש לו גם תפקיד

  נוסף,בעל הפאב/ברמן/DJ, ולכן הוא לא יכול לתת לכם את מלוא תשומת הלב, לא

  בבאלאנס ולא במהלך ההופעה.

- עמדת הסאונד נמצאת במיקום בעייתי : בצידי הבמה מאחורי הרמקולים, בקצה המועדון

  צמוד לקיר האחורי, בקומה שנייה או מאחורי עמודים. הדבר פוגע בתקשורת עם הלהקה  

  ובעבודה של איש הסאונד, הוא מנחש במקום באמת לשמוע.

- הציוד - בדרך כלל הציוד שקיים במקום הוא בסיסי בלבד, מה שמתאים ומספק אולי את ה

  DJ המקומי אבל לא תמיד מספיק עבור הופעות חיות.

- אקוסטיקה - רוב הפאבים והמועדונים לא ניבנו במחשבה על הופעות חיות ולכן    

   האקוסטיקה בהם בעייתית וחשופה לפידבקים, תדרים עומדים ועוד כל מיני תחלואות

   סאונד שללא טיפול נכון, פוגעות בהופעה.  

 

הפתרונות :

- איש סאונד מקצועי עם נסיון רב בהגברת הופעות שנותן את מלוא תשומת הלב

  להופעה שלכם, נמצא על המיקסר כל זמן ההופעה ו"מופיע" יחד אתכם בצורה דינמית

   ומוזיקלית.

- מיקסר דיגיטלי מתקדם (שמגיע יחד אתנו) הניתן להפעלה ושליטה מרחוק ע"י IPAD

  פותר את בעיית המיקום מכיוון שהוא מאפשר "לעשות סאונד" מכל מקום. דבר

  המאפשר לשמוע באמת מה קורה בשטח ולא לנחש.

- שידרוגים על בסיס מערכת ההגברה שנמצאת במקום שכוללים : מיקרופונים באיכות

  אולפנית, כבלים וסטנדים, EQ גרפי לכל שליחת מוניטור על מנת שכל נגן ישמע

  באיכות טובה וללא פידבקים , אפקטים, קומפרסורים וכלים נוספים לעיצוב סאונד.

- הגעה של איש הסאונד לפני הלהקה על מנת "לכוון מערכת". ע"י מדידות,כיוון וכיול

  מדויק של מערכת ההגברה הנמצאת במקום ניתן להתגבר על בעיות כמו פידבקים

  ותדרים עומדים שנובעים מבעיות אקוסטיקה.

הקלטת הופעות :

הקלטת ההופעה לערוצים (כל מיקרופון/נגן/כלי מוקלט לערוץ נפרד) באיכות אולפנית מאפשרת הפקת אלבום בהופעה חיה או דמו שיאפשר למכור ולשווק את ההופעה בצורה טובה. כמובן שאם בנוסף מצלמים את ההופעה בצורה מקצועית ניתן להפיק DVD של ההופעה ברמה גבוהה.